dimecres, 20 de setembre del 2017

Qinta Amèlia.



Obra pictòrica
d'en
PEP GORGAS.

8 comentaris:

  1. Una obra... que ni els millors paletes... !!!
    Sublim armonía de colors.
    Nomes es la "QUINTA", la sisena será......

    ResponElimina
  2. Se respira el Otoño y casi se ven los "bulets", muy bien el color.
    Un gran abrazo

    ResponElimina
  3. Un color esplèndid. Com era d'esperar en la teva obra. Molt be Pep!

    ResponElimina
  4. Joan Mª: M'agrada sempre les teves abstraccions, però avui t'has cobert de glòria

    ResponElimina
  5. ...i que delicades les fulles penjant de la dreta!

    ResponElimina
  6. Muy buen colorido. Estoy buscando en esta acuarela la estatua "prima" pero no la se ver (quizás sea de la semana anterior). Realmente a mi me ha quedado un poco maciza desde el punto de vista que he utilizado; aunque de frente es realmente muy maciza, pero en acuarela el estado inicial no puede modificarse.

    ResponElimina
  7. Si, era la de la semana anterior, a mi me quedo muy estilizada pero en acuarela lo hecho hecho esta! Y en esto esta la gracia!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.